Comunicarea reprezintă elementul indispensabil pentru funcţionarea optimă a oricărei companii, indiferent de natura şi mărimea ei.
Comunicarea înseamnă în primul rând relație interumană (interpersonală). Această relație interpersonală se referă la conversațiile noastre obișnuite cu ceilalți, în familie, la serviciu, cu prietenii, sau pur și simplu cu un trecător întâlnit într-un mijloc de transport.
O bună comunicare presupune combinarea armonioasă a limbajului verbal (mesaje transmise oral, scris și citit) cu cel nonverbal (exprimat prin semne, gesturi, desene).
Beneficiile cursanților
Creșterea eficienței și a productivității personale prin corectarea stilului de comunicare
Îți vei îmbunătății relațiile personale și sociale
Vei Începe să comunici mai eficient și cu rezultatele dorite
Afli tehnici dovedite pentru o comunicare eficientă
Tematica
Introducere în comunicare
Componentele comunicării
Ascultarea activă şi empatică. Înţelegerea nevoii de a fi ascultat
Interacțiunea cu interlocutorul
Canalele de comunicare
Comunicarea eficientă
Asertivitatea
Durată: 2 zile (6h/ zi)