Comunicarea eficientă

Comunicarea reprezintă elementul indispensabil pentru funcţionarea optimă a oricărei companii, indiferent de natura şi mărimea ei.

Comunicarea înseamnă în primul rând relație interumană (interpersonală). Această relație interpersonală se referă la conversațiile noastre obișnuite cu ceilalți, în familie, la serviciu, cu prietenii, sau pur și simplu cu un trecător întâlnit într-un mijloc de transport.

O bună comunicare presupune combinarea armonioasă a limbajului verbal (mesaje transmise oral, scris și citit) cu cel nonverbal (exprimat prin semne, gesturi, desene).

Beneficiile cursanților

Creșterea eficienței și a productivității personale prin corectarea stilului de comunicare

Îți vei îmbunătății relațiile personale și sociale

Vei Începe să comunici mai eficient și cu rezultatele dorite

Afli tehnici dovedite pentru o comunicare eficientă

Tematica

Introducere în comunicare

Componentele comunicării

Ascultarea activă şi empatică. Înţelegerea nevoii de a fi ascultat

Interacțiunea cu interlocutorul

Canalele de comunicare

Comunicarea eficientă

Asertivitatea

Durată: 2 zile (6h/ zi)